Written by on

Με κατασκευή e-shop στις μέρες μας ανοίγονται δρόμοι  για την επέκταση μιας επιχείρησής  και την βάση  πελατών της τόσο σε τοπικές αλλά και  διεθνείς αγορές ενώ  γίνεται αυτοματοποίηση των υπηρεσιών και πωλήσεων σας με οικονομικά αποδοτικό τρόπο.

 


Κατασκευή e-shop | Ευρεία αποδοχή

Οι περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα ανά το παγκόσμιο έχουν παρουσία στο διαδίκτυο (με κατασκευή website) και αρκετές εξαρτούνται απόλυτα για την βιωσιμότητα  ή τις πωλήσεις τους  από το ιντερνέτ. Οι αναζητήσεις στο Google  μόνο για το 2011, ήταν κατά μέσο όρο 4.717.000.000 / ημέρα (ένας αριθμός που αυξάνεται συνεχώς). Παρατηρείται μια μεγάλη και γρήγορη αυξητική τάση προς τις υπηρεσίες internet σε όλο τον κόσμο! Με μια γρήγορη ματιά στα στατιστικά του internet για το 2012 μπορεί κανείς εύκολα να συμπεράνει ότι η κατασκευή  website  και  επένδυση σε υπηρεσίες διαδικτύου είναι επιτακτική ανάγκη για όλες τις επιχειρήσεις την σύγχρονη εποχή που ζούμε.

Κατασκευή E-shop | Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα

Η αγορά και η πώληση  προϊόντων  μέσω του διαδικτύου δεν ήταν  ποτέ πριν πιο εύκολη και προσβάσιμη στην παγκόσμια αγορά. Η κατασκευή  e-shop μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία σας να προσελκύσει  αγορές από όλο τον κόσμο δίνοντας στην επιχείρηση σας  τεράστιες δυνατότητες και  πλεονεκτήματα έναντι των ανταγωνιστών σας. Παραθέτουμε πιο κάτω τα σημαντικότερα :

  • Προβολή και πωλήσεις στην παγκόσμια αγορά: Το  διαδίκτυο εκ φύσεως είναι παγκοσμίας εμβέλειας. Με κατασκευή eshop μπορείτε να διαφημίζετε και να πουλάτε τις υπηρεσίες  και προϊόντα της επιχείρησης σας σε δυνητικούς πελάτες χιλιάδες μίλια μακριά. Η   προώθηση ιστοσελίδας μπορεί να απευθύνεται σε αγορές ανά το παγκόσμιο σε διαφορετικές γλώσσες.
  • 24ωρηεξυπηρέτηση:  Ένα eshop δεν δεσμεύεται από χρονικούς περιορισμούς δημόσιες αργίες ή σαββατοκύριακα αλλά προσφέρει υπηρεσίες σε 24ωρη βάση. Με κατασκευή eshop για την επιχείρηση σας ανοίγετε τον δρόμο ώστε  οι πελάτες σας να μπορούν να επισπευτούν και να ενημερωθούν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας ανά πάσα στιγμή (σε 24ωρηβάση)  στον δικό τους χρόνο και από την άνεση του καθιστικού τους. 
  • Οικονομικό και αποδοτικό: Το αρχικό κόστος για την κατασκευή e-shop είναι αμελητέο σε σχέση με το κόστος ενοικίασης  κτιρίου που προϋποθέτει  ένα πραγματικό κατάστημα. Το κόστος συντήρησης μετά την κατασκευή e-shop είναι πολύ μικρό ( περιλαμβάνει το κόστος για φιλοξενία ιστοσελίδας και καταχώρηση domain) και μπορεί εύκολα να τροποποιηθεί και να προσαρμοστεί ώστε να καλύπτει τους στρατηγικούς στόχους της επιχείρησής σας καθώς αυτή αναπτύσσεται και επεκτείνεται.
  • Η διαφήμιση e-shop μπορεί να γίνει με σωστή προώθηση ιστοσελίδας  που γίνεται κατά την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος (On page optimisation) ή με άλλες τεχνικές για προώθηση ιστοσελίδας στο διαδίκτυο ( Off page optimisation).  H στρατηγικές για προώθηση ιστοσελίδων  προσφέρονται σε πολύ χαμηλότερες τιμές από το παραδοσιακές υπηρεσίες μάρκετινγκ. Παρόλα αυτά η διαδικασία για προώθηση ιστοσελίδων είναι αρκετά περίπλοκη και περιλαμβάνει μια μελέτη που γίνεται κατά την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος αλλά και στην διαδικασία συντήρησης και προώθησης του. Η μελέτη αυτή περιλαμβάνει :  μελέτη για τον τίτλο της σελίδας, επικεφαλίδες h1-h5 tags, urls, έρευνα για λέξεις κλειδιά,  meta tags, meta περιγραφές, δομή ιστοσελίδας, δημιουργία Do Follow links, βελτιστοποίηση κώδικα εικόνας, προτάσεις περιεχομένου,  μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης , προγράμματα ανταλλαγής links , υποβολές σε online καταλόγους, Web Analytics κ.λ.π. Απώτερος στόχος δεν είναι μόνο να αυξηθεί η  επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, αλλά με σωστή προώθηση ιστοσελίδας να στοχεύσουμε σε επισκέπτες που ψάχνουν και πραγματικά ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας. Η σωστή SEO θα πρέπει να φέρει τους δυνητικούς πελάτες περιηγητές στο site σας πριν από οποιονδήποτε άλλο site του ανταγωνισμού!
  • Εύκολη και σωστή κατηγοριοποίηση προϊόντων και αποτελεσματική προβολή τους. Τα προϊόντα μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σωστά σε ένα e-shop, ενώ οι εικόνες και τα βίντεο προσφέρουν στους επισκέπτες ζωντανές εικόνες των προϊόντων  οι οποίες αποκτούν περαιτέρω αξία συνοδευόμενες από  αξιολογήσεις πελατών, κριτικές και ηλεκτρονικά εγχειρίδια.